B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Tuesday, October 24, 2006

decisions... decisions...

pernahkah anda mengalami masalah untuk membuat keputusan yang sukar untuk dibuat agar kita tidak menyesal dan menghantui kita di kemudian hari kalau kita silap langkah... skang aku ade nayami yang agak besar... beberapa hari gak aaa terpikir pasal benda nih... actually takdelaa penting giler benda ni dan sepatutnya aku tak pikir benda camni dalam keadaan aku yang agak busy kerana aku nak kena buat presentation lusa dan aku nak kena anta report 10 helai pasal thesis aku ni.. report kira cam latihan untuk thesis aku aaa... mmg tak kena pada masa tapi aku takleh nak lupakan benda nih... mmg pening kepala... dia lebih kurang camni...
aku nak beli satu barang nih... boleh kata dah lama gaklaa mengidam terasa nak pakai... dulu terpikir gak tapi cam lepak aa dulu.. camtu aa... lately cam terasa sangat nak pakai benda tuh.... kalau aku dapat maybe aku puas hati tapi aku risau apekah berbaloi benda tu untuk aku beli???? nak beli rasa boleh... rasa cukup duit aku tu tapi seperti aku katekan apekah berbaloi benda tu dengan harga sedemikian... an of course laa benda ni mahal kan... kalau 3 ringgit takdelaa nak pikir camni kan?? aiceh.... tapi 3 ringgit pun kalau cam tak berbaloi pun kita mesti still rasa cam tak patut kan...
it get worse... aku nak beli benda tu tapi cam byk lak pilihan yang aku tak tau mana paling sesuai... i mean sesuai dari segi kewangan, segi berapa byk aku nak pakai dan lawa ke tak lawa dan juga bergaya ke tak bergaya.... penting tu.. hahaha... ade satu jenis ni dah ok... harga pun ok... tapi terasa cam sedikit keraguan... ok ke benda ni?? teringin gak satu model ni yang mahal sket tapi maybe bagus... tapi aku jarang dengar org pakai model tu so cam risau kot2 benda tu tak bagus.. ade satu model ni mmg idaman aaa tapi harga dia masyaAllah... so cancel sudaaaa.. hehe.... so dia nye problem dia camtu aaa... pastu yang tambah tensen lagi tu... bila dok pikir nak pilih antara dua... datanglaaa plak model baru yang canggih, unik, cantik pastu harga yang affordable... haaaaaaaaaaak elaaaaaaaaaaa....
decisions... decisions.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home