B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Tuesday, September 26, 2006

dah pagi buta

skang tepat kul 1 14 pagi... kenape aku tak tido lagi?? sebab dia takleh nak tido pasal terlalu kenyang.. FYI aku sahur sebelum tido untuk mengelakkan kalau tido pastu tak bangun pastu "Alaaaaaaa terlepas sahur!!"... so skang takleh nak tido plus kalau boleh pun taknak tido lagi... kang buncit sapa nak kena tanggung?? aku jugak... hahaha... anyway, takdelaa boring... i kept myself busy... aiceh... untuk orang yang telah pun membaca karya penulisan aku yang pertama --> "untitled"... terima kasih banyak2... aku hargai sokongan anda... yang paling aku hargai orang yang sanggup gi amik nasi pastu makan depan komp sambil bace... tu yang paling aku hargai... terharu giler... UISH!! kejap eh... aku nak gi amik tisu... nak lap air mata aku jatuh kat atas keyboard.... kuikuikui... kepada yang belum membacanye.. jangan risau anda masih boleh membaca nya dengan meng'click' kat tepi belah kanan ni.. yg ade tulis archives tu.. pastu kat bawah dia ade tulis bulan2 kan... cari aa kat situ... first chapter ade kat march 2006.. dan click aaa seterusnya... semua ade 10 chapter.. haha (promote siut)... dan juga kepada sesapa yang menanti karya aku yang seterusnya.... jangan putus asa menanti... projek seterusnya dah pun diluluskan... skang tinggal nak olah citer je... watak suma dah pilih... so ni preview kepada projek yang dijangka disiarkan di sini sekitar musim salju pada tahun ini... aiceh...

Tajuk : Me.. Farid
Jenis cerita : Drama dan sedikit Romance (auu!)
Sinopsis : Mengisahkan kehidupan seorang remaja yang tinggal di Kampung Daun Untut (KDU) sepanjang hidupnya. Ibunya, Cik Embun yang amat tegas menyebabkan Farid tertekan dan bertekad untuk meninggalkan KDU dan mencari kehidupan yang diimpikan di Kuala Lumpur...
Dijangka siap : Disember 2006

sekian, harap maklum.....
p/s: kepada yang tak berminat anda boleh abaikan kenyataan ini... hehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home