B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Wednesday, September 06, 2006

lama sangat ni banggg...

ok sori... lama giler aku tak update blog aku ni... sebab dia satu jer... aku balik cuti Malaysia aritu selama hampir sebulan... disebabkan 'busy' kat mesia so takde masa nak update... haha... harap anda suma paham... ape benda yang aku buat kat mesia?? kalini first time aku balik mesia aku tak shopping pape... i mean baju and sttuffs laa... makanan suma tu mmg kena beli aa... haha.. kalini first time aku balik dok umah baru.. walaupun sekeliling everything is new.. tapi skang dah macam boleh imagine laa life lepas ni camne...
life tanpa kurinam ari2... dulu bosan2 pegi kurinam... best giler zaman tu... kengkadang boleh lepak dalam 10 minit je... penah je cam dah kul 6 50 petang dah ni... ade gak org ajak lepak jap... sampai maghrib... pegi sampai situ dah 7 15... 7 30 camtu dah azan... balik sudaa.... hahaha... masa tu biasa...
weekend esp sabtu punya malam... awal malam main futsal... pastu balik terus nz.. tgk bola... lepas main bola tgk plak bola... pastu balik umah sambung tgk bola kat umah game yg kul 2 pagi punya... pastu baru tido... tu yg bangun pagi tu.. bantal suma dah kat bawah... mimpi main bola... hahahaha... (ini tidak mustahil)...
selalunye aku mmg bangun lewat laa... lewat tu mmg tghari aa... pastu nanti najib msg aku.. "weh mangkit.. mangkit.. dah tghari dah ni... tido lagi?? ko makan tgh ari kat mana arini??"... haha... so nanti aku gi makan tgh ari ngan dia.. tapi dia gi minum je... makan nasik kat umah...hahaha..
kengkadang tu baru je balik dari lepak kat kurinam.. dok2 jap... tetiba ade orang lain plak datang umah aku ajak pi kurinam... so kiranya baru balik dari kurinam pastu pi balik kurinam... ni selalu berlaku bile zul baru balik kerja... maknanya tgh malam aa... tu yg kengkadang tu sehari lepak kurinam bukan sekali... 4 kali dalam masa satu hari pun aku penah.... punyelah seronok nak jumpa hassan...
pastu kalau nak gi trip memane... dulu selalu gak kumpul depan umah aku... nak gi main futsal ke... walaupun skang suma gi futsal masing2 walaupun dok setaman... alasan satu je... malas nak tunggu orang... hahaha... tapi cara ni jadik... bile tak drive lambat siap.. tapi bile kena gi sendiri cepatlaa plak.. haha... di semua setelah pemerintahan 'kuku besi'... aritu aku tgk skali camne acap menghukum zarir pasal lambat... mmg kow kow punya laa... kalau aku pun ade harapan insaf.. a hi hi hik !!
tapi sekarang suma nye dah berubah... biasalah dalam satu2 perubahan tu ade baik... ade yg kurang nye... tapi ape boleh aku buat?? i just have to face the fact that all of that is gone... don't get me wrong... i still enjoy my life... cuma cara aku enjoy tu dah berubah sket aa... kalau dulu aku nak pegi 15 minit... skang dah jadik 45 minit... camtu aa lebih kurang.. harapan aku agar mrr2 tu siap by the time bulan march tahun depan... hahaha...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home