B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Tuesday, July 04, 2006

rabu minggu lepas....

rabu minggu lepas was my special day... malam sebelum tu my parents called... sembang lama gak aa... pastu ainun(bukan nama sebenar) call from mesia... both tepon semata-mata untuk wish so jadik cam special gak aaa.... pastu bangun pagi tu gi lab cam biasa... buat kerja cam biasa... takde sape pun kat lab tu tau yg aritu special day aku... maa aku pun tak bagitau diaorg pun... cam malas nak bagitau plus cam rasa tak bagitau pun takpe kot... pastu balik makan tghari tu... tgh2 dok panaskan lauk untuk makan tghari.. chat dengan sheila(bukan nama sebenar)... dia nak wish pastu dia tanye ape plan for the day.. pastu aku cakap kat dia... lepas mkn tgh ari nak gi pejabat daerah nak renew id card aku yg mati aritu.... pastu balik gi lab cam biasa pastu malam laa kot baru nak kuar (dengan nada cam aritu nothing special will happen.. ehehe)... pastu sheila(bukan nama sebenar) kate alaa lek laa... jangan cakap camtu... kira dia kate maybe it will turn out to be a great day... serius aku cakap time dia cakap tu aku rasa cam ape je akan jadi arini yg boleh jadik special... petang tu nak main bola.... cam benda biasa ari rabu je.. tapi takpelaa biar je... pastu aku pun pegi laa pejabat daerah tu... pastu aku balik skolah... gi lab sambung kerja... tetiba tgh aku dok ami gambar pakai laser microscope dalam bilik yang panas giler dan agak bosan tu.. ade org call my handphone... and yes a call from mesia... what a nice surprise... pasal dia ni tak pernah call aku... walaupun kejap je dia cakap ngan aku pasal dia taknak ganggu aku buat kerja and dia pun tgh kerja sebenarnye... tapi cam best aaa... ngam dengan aku thg bosan giler dalam bilik tu... pastu aku cam bergegaas nak balik awal pasal nak gi main bola... tapi aku still sampai lewat pasal bila aku balik ada lagi satu surprise.... aku dapat benda dari mesia.... best2... dapat benda yang aku boleh guna for a long long time... ucapan untuk orang yg anta hadiah... (you know who you are)-->
thank you for that... nice choice... agak hampir sama ngan my taste.. hehehe..
pastu lepas main bola dengan penuh semangat... malam tu aku ajak hampir suma org budak okayama iaitu 24 org... dalam 4 orang je yg tak datang atas alasan2 yang munasabah kot... thanks to all yang datang memeriahkan 'party' aku tu... hahaha pastu sambung plak gi karaoke... tapi tak suma aa gi memandangkan khamis tu ade yg ade kelas.... so adelaa dalam 8 org je kot gi karaoke tu... pastu dalam karaoke tu... diaorg boleh masukkan lagu birthday pastu nyanyi kat aku.... pergh... kandou(terharu) siut.... cam nak menangis pun ade... hahahaha.... so disini walaupun dah agak terlambat... aku nak ucapkan terima kasih bebanyak kepada semua orang yang terlibat dalam cerita di atas.. dan tidak dilupakan juga yang kasik testimonial and message kat frenster... thn ni agak lain daripada yang lain... boleh kate the best selama aku dok kat jepun ni...hehe and to sheila(bukan nama sebenar) --> thanks for everything... mmg masin mulut u.... kehkehkeh

0 Comments:

Post a Comment

<< Home