B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Saturday, June 10, 2006

WORLD CUP 2006 GERMANY

skang kul 1 48 pagi.... tgh half time opening game antara germany ngan costa rica... so sementara tunggu second half nak mula tetiba aku terasa ade benda yang aku perlu tulis kat blog nih sebelum ape2 berlaku... ape dia??? yaaaaaaa aku nak tulis kat sini aku nye prediction... kehkehkeh.... aku budget final adelah antara germany vs england/brazil... england ngan brazil aku budget akan jumpa semi so sapa yg menang masuk final.. mmg susah nak budget aa.... pastu kalau final lagi aa susah nak budget sapa menang... bagi aku yang tak sokong mana2 team kat world cup ni... tak kisah pun sapa menang tapi kalau boleh taknak brazil aaa.... dah 6 kali menang cukup aaa tuh... so harapan aku final antara england lwn germany... sapa menang?? aku cam sokong england jer... pasal boleh crouch menari 'robot' dia lepas menang world cup.... hahahahaha pastu boleh buat sejarah --> orang paling muda menang world cup --> theo walcott... pastu satu lagi aku harap world cup kali ni tak macam world cup masa jepun aaa... team2 kuat tak lepas... pastu korea sampai semi.. ntah hapah hape....macam kalau semi... germany vs france... ngan brazil vs england... pergh best giler... haa satu lagi aku nak share.. aku tgk satu rancangan kat skyperfectv pasal world cup... dia budget... ivory coast sampai semi pastu france menang... hahahaha ivory coast sampai semi tu... cayalah drogbaaaa.... haha...
so kepada semua peminat world cup... enjoy the game... dan pada yang tak minat bola... layanlaa world cup... 4 thn sekali ni.. bukan boleh tgk tiap2 tahun.... hehe... daripada demam AF baik demam world cup kot... jangan demam dua2 skali... pening kepala kang.... hahaha
p/s : sile beri komen dan tulis negara yang ko budget menang.. pastu kita tgk sapa pandai teka.... contoh --> azidi - germany...

5 Comments:

  • At 2:20 am, June 10, 2006, Blogger Zairul said…

    zairul - brasil (ゴメン)

     
  • At 11:12 am, June 10, 2006, Anonymous Anonymous said…

    aiai- england (bestnyerr nnt leh tgk theo angkat piala .. huhu)

     
  • At 9:12 am, June 12, 2006, Blogger nikman said…

    argentina dan spain. tapi aku cam rase brazil akan menang. tp aku cam tak suke diaorg menang. tp diaorg cam power gile. tapi aku cam nak argentina dan spain masok final. tapi aku cam tak confident spain bleh masok final even semi final pon. tapi player2 spain cam best. tp ape2 pon brazil akan menang world cup tahun ni.

     
  • At 3:09 pm, June 12, 2006, Blogger tUtyRAhiZa said…

    aku tak rase england dapat ke mana2..game ari tu teruk tul..
    kalo leh nak jerman ke final tapi kali ni KAHN tak main..muri mitai ne..

     
  • At 5:21 pm, June 13, 2006, Blogger Lynn said…

    pastu cam...pastuh cam..pastuh cam...pastuh aku cam rasa nikman giler skit...!!! aku selotape mulut ko tu kang nikman....

     

Post a Comment

<< Home