B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Monday, June 05, 2006

- I -

skang kul 1.02 pagi... aku tak tido lagik... tak tau nak buat ape.. nak tido cam tak boleh pasal cam perut aku penuh... aku makan malam arini kat kul 12... hahaha.. masak pun kul 11 lebih.... apsal lambat sangat masak eh?? ni adalah pasal aku balik dari skolah kul 10 30 malam... takde aa busy giler... just arini ade majlis meraikan senior yang telah dapat kerja... atau dalam bahasa jepunnya... naitei oiwai... kul 6 sampai kul 7 30 ade kelas... pastu majlis ni start dalam kul 8 kot... memula makan dulu... makan pun makanan ringan je aa... diaorg makan aa ayam suma tapi aku makan keropok jelaaa.... pastu minum coke sampai kembung perut aku... diaorg minum beer pun sampai kembung gak... pastu melayan jelaa diaorg cam dah separuh mabuk... tu pun abih kat skolah tu nak sambung gi minum kat kedai.. yang tu aku tak follow aaa.. tu kompom aku boring nye... yang kat skolah tu cam oklaa... diaorg tak mabuk lagi pastu cam lepas abih kelas lepak laa kejap kan... so tulaa kejadian arini...
aku dah demam.... demam WORLD CUP !! cepatlaa start... aku dah penat tunggu... masa world cup mesti teruk kehadiran aku ke skolah... hahaha... mau taknye game sampai ke pagi buta... pastu nak expect aku gi pagi lab?? hmmm cam tak dapek je... tapi aku akan try kasik rajin pegi.. kang senang aku nak mintak cuti nak balik mesia nanti kan.. hehe kena berfikiran jauh... bukan nak kiss ass tapi yelaa kalau skang dah selalu ponteng... pastu time cuti kompom nak cuti kan... kiranye last2 ko dok cuti jelaa kerja... ni kalau time skolah rajin buat kerja kang nak mintak cuti pun, dia nak kasik pun cam ok laa kan.. cam berbaloi ngan usaha... kahkahkah...
minggu dpean hari rabu ade interview proton.. pastu ahad nye plak nitto denko... ni last 2 chances aku untuk dapat kerja... nak prepare camne pun tak tau... rasa cam nak rilek je pastu pergi je... lagi banyak aku pikir nak prepare, lagi rase cam pressure.. bila pressure jadik cam tak menentu... kalau tak dapat kerja pun nak wat camne kan?? dah takde rezeki kat sini.... apa yang paling penting--> ape pun jadik, kita tak boleh putus asa untuk mencuba... takdelaa makna kalau dapat kerja ni pastu rilek je tak buat kerja, kena buang kerja plak... so papehal pun usaha je, insyaAllah ada ganjaran... maybe tak dpat besok, maybe bukan minggu depan..... kita tak tau bila... just kena usaha pastu tawakkal je.. hehe teringat pendidikan islam tingkatan 5.. baru aku sedar.. tadi ingat nak bukak citer pasal world cup pastu camne boleh meleret sampai pendidikan islam tingkatan 5 ni?? hahaha.... oklaaa cam dah panjang dah... sambung lain kali....

5 Comments:

  • At 8:24 am, June 06, 2006, Blogger naiza said…

    dude.. interview proton eh? good luck la yer.. selalunye yang second ni HR manager tu.. Puan Mastura tu.. tapi last month aku gi Proton orang kata minah tu dah tender resignation.. nak benti dah pung.. huhuhu..

    ape2 pun good luck la ye.. ko belasah je.. ko kan pandai goreng2.. janji confident..

     
  • At 1:00 pm, June 06, 2006, Anonymous Anonymous said…

    wei, good luck beb...semuga ko mendpt le job tu.. amin...
    wei, apa nama ustaz masa kita form five? yg aku ingat korang panggil dia ustaz bumper kan? apsal ha? korang mmg jahat... tapi ustaz tu best sbb dia tak marah kita tidur dlm kelas dia asalkan tak kacau org lain yg nak belajar..siapa yg belajar sbb semua tidur... hahaahahahhaaha... ~e.t~

     
  • At 4:07 pm, June 06, 2006, Blogger a.z.i.d.i said…

    ustaz samurin...

     
  • At 1:03 am, June 12, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
    »

     
  • At 6:15 pm, July 21, 2006, Anonymous Anonymous said…

    What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
    »

     

Post a Comment

<< Home