B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Friday, May 12, 2006

mencanak-canaaaaaaak....

merujuk pada tajuk di atas, minggu yg baru lepas ni... pergh hectic giler.. bak kate melayu-->mencanak-canaaaaaaaaak!! actually arini je yg giler + ari2 lain yg lepak main game je = giler gak... ahahaha... dari pagi aku tak duduk senang.. ade je kena buat... itu pun dua benda yg patut aku buat-->aku tak buat... hahahahahampeh... satu aku patut jumpa cikgu english rifqi pasal dia panggil aku... tapi boleh laa plak terlupa... dah elok pegi pagi lab tadi... buat2 kerja pastu tgk jam... eh baru kul 11... janji nak gi jumpa kul 11 50... PAPP!! dah kul 12 20 baru perasan..... hmmm camno?? pastu cam "maa ii ka, imakara gambaru..." (buang yg keroh, amik yang jernih...) pastu buat kerja..... SKALI !!!!!! boleh plak 'keras' komputer yg aku pakai amik gambar tu??!!! mak ai... so terpaksa laaa tunggu benda tu pulih... (kalau komp tu 'keras'... tunggu lelama dia pulih) tapi mmg lama aaaaaaa... dekat 2 jam setengah siut tunggu... aku dah plan baeeekk punya... start buat kul 3... abih kul 5.... boleh gi amik jersi... amik jersi ni aa kerja yg kedua aku takleh nak buat... last2 tanomu(mintak tolong) pakdan gi amik... so cuba korang kira masa tu... start 3... kerja tu patut siap 2 jam... tapi rosak kul 4... aku kena tunggu 2 jam setengah... sambung balik kerja kul 6 30... abih buat kerja kul 7 30????? mak oi??? aku org last balik... siap kena kunci semua bilik pasal aku tak settle lagi... pergh.. pengalaman yg tidak boleh dilupakan tapi aku nak lupakan... so ni baru balik... kepenatan... (takdelaa penat sangat eh.. sampai still manage tulis entry nih... hahahahahahaha) tapi enggak meng-gapa..... besok lawan futsal ngan budak tottori pastu ahad ade cam 'hari kantin sedunia' anjuran ICFA --> International Chinese Food Authorization... <-- ni aku tipu... hahahahahaha... pastu selasa minggu depan ade interview NEC... so ahad malam aku dah gerak... so sehingga ke waktu yg akan datang....... jaga diri anda, yang lebih penting jaga komputer anda jangan kasi dia 'keras'... hahahaha