B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Monday, April 10, 2006

latest info...

ari jumaat lepas aku telah pun diberitahu tema research aku untuk setahun ni... ni kira macam aku nye final project aa ni --> Friction and Wear Characteristics of Modified Surfaces in Vacuum at High Temperature... dalam bahasa jepunnya --> 改質表面の高温真空摩擦・磨耗特性... ape pun tak start lagik... skang ni just pegi lab lepak2 main catch ball gitu je...

ari ahad yg lepas iaitu semalam... kami budak Malaysian di Okayama pegi Handayama Botanical Garden utk hanami(tgk bunga sakura)... sepagian kami di situ... makanan disediakan oleh budak tahun 2... sedap giler... nasik minyak.... huihui... byk gak gambar yg aku amik... telahpun aku upload kat fotopages aku... link ada diletak di sebelah kanan page ini... silelah tekan dan lihat... kehkehkeh... pastu petang tu pegi main bola... lama tak main bola kat padang best jugak dah dok asyik main futsal je lately... pastu malam aku tido agak awal pasal keletihan pastu bangun pagi tadi..... AARRGGGH!! kalah??! tapi logiklaa Man U main home kan.. mmg susah pun nak menang kat old trafford... so good luck pada Man U yang masih ada peluang untuk mengejar chelsea... dan pada Arsenal nye fans out there... jangan keciwa sangat... kita still ada peluang untuk kejar no 4... hehehe Gambare Arsenal !!!!

1 Comments:

Post a Comment

<< Home