B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Tuesday, March 28, 2006

alien berdaftar

merujuk kepada tajuk di atas, saya telah pun diberi visa untuk setahun lagi maka dengan ini saya adalah alien yang berdaftar... hahaha... sambung setahun jelaa.. tapi rasanya aku dah tak sambung dah kot visa tu... tak tau aa kalau tetiba aku cam nak belajar lagi nak sambung masters<-- kahkahkah.. tidak mungkin... hihi pastu aku nak pegi amik visa kat immigration tadik... aku jumpa lagi akak lawa tu... -->cantik, menarik, tertarik... ko mmg the 'bomb'... hahahahahahaha...
on the way balik singgah freshness burger kat depan eki tuh... sedap gak tu... seperti biasa aaa satu jelaa dalam menu tu yg boleh makan --> fish burger... mmg fresh... aku order pastu time tu laa dia baru nak masak burger tu... so makan panas2 punyaaaa.. ahahaha.. kedai tu kena kasi aku duit pasal aku dah iklan kat blog aku... hahaha... malam ni nak tido awal pastu nak bangun awal.... come on GUNNERS !!!!!!!

1 Comments:

Post a Comment

<< Home