B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Sunday, April 02, 2006

haru yasumi....

pejam celik pejam celik dah nak abih dah haru yasumi (spring break)... fuh... for the first time aku tak ke mana2 and stay je kat okayama... selalunya aku akan berjalan takpun yang paling popular balik malaysia.. haha.. tapi diatas beberapa sebab yang tidak dapat dielakkan aku tak boleh nak balik and terasa nak lepak kat okayama jer... yes... semua orang akan budget aku sangap giler kat sini tapi aku sendiri macam tak percaya yang cuti dah abis belum sempat nak rasa boring... satu sebab pasal kebetulan ramai tak balik and stay... walaupun aktiviti tak laa byk giler tapi tak boring pasal byk giler aktiviti makan.. haha.. pastu satu lagi sebab pasal cuti time ni tak sepanjang cuti summer... so macam sebulan je pun... ape yang aku buat cuti nih??
(1)tido yang agak melampau...
(2)makan yang sentiasa melampau... kehkehkeh
(3)tgk movies boleh kate ari2
(4)main games iaitu game bola sahaja.. hahaha
(5)chatting... <--ade time jelaaa...
(6)lepak2 umah nipah or umah lain...
(7)layan drama korea kat umah rifqi
(8)TENNIS !! huhu
(9)tulis aku nye drama(untitled)
(10)dan tidak dilupakan sahibbul skype<-- seriously this is the best!!! haha
haaaaa tu laa aku cakap.... dengar cam boring je kan... aku pun terkejut aku tak rasa boring pun... maybe nih aku first time aku spend cuti aku camnie... kereta aku pun gerak paling jauh pun gi okayama airport je kot... tu pun dalam 15 ke 20 km je aku rasa.... simple but yet fun holidays.. aiceh... starting from next week dah kena gi skolah... can't wait for august, december and of course march next year.... huihui...

2 Comments:

Post a Comment

<< Home