B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Thursday, June 15, 2006

u weee hoooo

ok... tamatlah sudah drama aku... aku memang buat 10 chapter je... malas buat panjang sangat kang banyak orang yang tak terfollow.. hehe... kenapa aku letak tajuk citer tu untitled???? ini adalah kerana serius cakap aku takde lagi tajuk untuk cerita tu... dan kepada semua pembaca-pembaca cerita aku... yes, i mean YOU !! silelah beri komen pada entry ini dengan memberikan idea kepada aku tajuk kepada cerita aku tu... idea yang paling menarik akan aku jadikan tajuk cerita aku... hehe.. kira ini macam interaksi bersama pembaca.... ni bukan one way street... a-ch! setakat ni idea yang ada pun...
1) Kemboja Di Tepi Tasik
2) Iwan Jejaka Idaman
3) Bila Hati Dah Terikat...
4) Mencari Bunga Yang Tiada
5) Kelendat
ok ni antara idea aku.... padehal aku baru je reka tajuk2 ni masa aku tulis ni... hahahahaha so what you can do is... samada vote memana contoh di atas ataupun korang boleh kasik idea korang yang original.. hehehe... jangan tulis sebagai anonymous... kang aku tak tau sapa.. susah nak cakap terima kasih.... hehe terima kasih di atas masa anda...
p/s : 'kurinam'ians, korang wajib komen... hana ko pun termasuk tau... hahahaha

5 Comments:

Post a Comment

<< Home