B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Monday, June 19, 2006

setelah difikirkan.....

aku dah abih tulis cerita 'untitled' tu lama dah... dalam bulan 5 kot... sejak abis tu aku pikir gak idea untuk cerita baru aku yang tak tau lagi bila aku ada masa untuk tulis lagi... hahaha... kan aku dah buat cerita cam pasal kisah percintaan remaja... so cam terpikir laa plak nak buat cerita yang lebih mencabar, i mean cam lagi susah untuk dipikir.. kira cam manas kate aa... cerita yang lebih kepada adventure or thriller dan pada masa sama ade cerita pasal drama kehidupan... tapi tak semudah tu jack... hahaha... pastu aku rasa cam aku akan ade lebih banyak idea kalau tumpu kat kisah drama kehidupan so aku telah membuat keputusan untuk mengekalkan konsep penulisan aku.. a-ch!!
cerita yang lepas ni, aku akan kurangkan watak pasal ni komen najib.. byk sgt watak sampai confused... pastu mengikut komen lynn... aku akan cuba yang terbaik untuk menaikkan 'momentum' aku dalam menulis.. hahaha(walaupun aku tak tau nak buat camne)..
and for zarir... ending dia aku saja buat camtu... so pembaca akan berfikir kepada Iwan pilih Sasha... dengan harapan dari situ korang akan dapat message dari cerita aku ni... walaupun cerita aku ni memang simple... tapi bagi aku.. aku dah masukkan elemen kehidupan yang boleh kate typical action from most of our people... a-ch ! ni pandangan aku aa... im not going to elaborate about why the story ends that way.. tu terpulang kepada korang untuk tentukan kepada Iwan pilih Sasha... and of course bukan pasal nama Sasha lagi sedap aa... hahaha... just imagine ko adalah Iwan... maybe ko paham kepada ko still nak try Sasha... kan?? hehe.. or maybe it is just me.... hahahahaha
so terima kasih skali lagi kepada anda yang setia membaca cerita aku sampai abis... till next project... hehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home