B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Saturday, October 14, 2006

ak elaaaaaaa

arini sabtu... skang tepat pukul 1 40 petang.... setelah bangun tido tanpa mandi dan terus layan survivor yg baru siap pastu layan bace benda2 biasa yang aku bace kat internet... utusan, teamtalk, soccernet, update team sket, cek mail yahoo dan frenster, dgr lagu2 melayu, bace blog rakan2 yang lain... pastu.... haaaaaaaaaaa sangap kot.. hahaha... petang japgi buka puasa ramai2 pasal girls okayama buat majlis iftar.. huihui... semalam amir ngan fima (dua2 bukan nama sebenar) kate nak jalan2 nak carik selimut laa ape laa sempena nak masuk winter ni kan skali tanye balik tak jadik... baru terpikir boring2 ni ikut je laaa kan... pastu dah takde idea nak buat ape... pastu update aa blog jap... lame gak aku tak update kan... anyway, pasal projek baru aku tu cam tak sempat je disember... lately busy giler... tapi aku akan terus bekerja.. lepas siap akan aku upload kat sini...

RISK... ni laa game yang hangat diperkatakan kebelakangan ini... dalam 2 minggu yang lepas.. aktiviti aku hanyalah kalau tak gi skolah main risk ni... hahaha.. best giler.. mmg layan.. game ni susah sket aa nak boring pasal setiap kali ko main ko akan main cara lain... pasal dia ade mission yang kena settle... bukan semata perang... kena pikir giler2... hahaha.... best2... semalam siap boring2 boleh main 3 orang ngan amir ngan fima (skali lagi bukan nama sebenar).. haha...

sedar tak sedar dah nak raya... kejap je.... nak tukar ke tak aaa curtain umah aku ni??? <-- hahaha tak dapek kot... poyo giler... hahaha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home