B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Friday, March 21, 2008

Hijau Kuning Lambang Kebanggaan

Yes, im still in Kedah.. Jitra, Jeniang, Gurun, Alor Star, Sg Petani.. suma aku conquer.. haha.. pendek kata, di mana ada kilang yang melibatkan Proton di situla aku kena pegi.. mmg letih driving tapi kerja ringan sket.. takyah nak kejar datelines.. no reports.. sehari skali je buat report.. huhu.. minggu depan dah kena balik shah alam.. kembali ke hidup sebelum ni.. but there is still possibility for me to come back here.. just one call away.. haha.. buatnye boss aku call suruh datang.. hmm.. nak taknak kenalaa kan.. ade pros and cons la dok kedah ni.. makan murah.. bayangkan aritu aku lunch.. nasi, ayam bakaq, daging bakaq, sayuq, kuah skit, ayaq teh o aih.. suma skali RM5.80!! bayangkan!! murah habaq hang.. ayam skali daging tu.. aku rasa kat kl ayam bakaq saja dah RM5 kot... ish2.. gemok aku dok sini lama2.. bahaya...

aku akan kembali ke KL malam ini.. tgh dok atur plan weekend.. hehe..

1 Comments:

  • At 7:39 pm, March 21, 2008, Anonymous Anonymous said…

    agreed! aku makan banyak gile mase kt kedah aritu.. nasik berlauk jer memanjang... huhu.

    Kedah - the bowl rice of Malaysia...

     

Post a Comment

<< Home