B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Wednesday, January 02, 2008

2008..

First of all, happy new year to all of you.. hope all your wishes come true..
tiap2 kali bermulanya tahun baru mesti ada azam baru.. in fact kengkadang tu orang tanye kita ape azam baru kita tahun ni.. so aku pun ada laa tahun ni kan..
serius bole kata banyak jugak laa benda yang aku nak buat tahun ni dan insyaAllah aku akan berusaha untuk capai benda tu.. ni kira macam janji dengan diri sendiri laa ni kan.. huhu.. kena buat tu.. tapi baguslaa, its like a target/direction.. tanpa direction susah kita nak bergerak maju ke hadapan.. hehe...
aku malas laa kan nak citer in details apa azam baru aku.. cam segan laa plak.. tapi apa yang kau nak bagitau.. semoga apa yang kita azamkan tahun ni dapat kita capai dan kalau tak dapat pun at least kita dah ada effort utk dapatkan benda tu betul tak???
here's my new year resolution.. the number is 100!!, its all about getting it perfect.. haha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home