B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Tuesday, November 27, 2007

Singapore!!!

woi dah tak lama lagi woi!! hahahahappy...
skang aku cam tak sabar siot nak pegi trip ni.. lama tak berjalan2 bersama rakan2.. sebelum trip tu aku cam busy giler gak aa.. byk gile benda tak siap lagi.. haha.. aku akan cuba buat yang terbaik (hehe).. pastu pegi singapore suma lupa... balik nanti baru pikir balik.. orang kate singapore sale gile2 hujung tahun.. kalau betul murah giler... bahaya nih.. nasib baik credit card aku tak sempat nak buat... kalau tak... hahaha.. so at least cam terkawal sket laa kot kan..
papehal nanti aku nak gi makan sup tulang merah.. member aku cakap sedap.. aku tgk dia makan pun cam semangat tapi kalau tgk tulang tu cam risau pun ada... haha..
takde benda lain dalam kepala otak aku selain kerja dan singapore nih.. so aku tulis pasal singapore jelaa eh.. takkan nak tulis pasal kerja lak kan... boleh gak tapi mungkin di lain mase laa yer....

2 Comments:

Post a Comment

<< Home