B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Monday, November 05, 2007

i need a vacation!!

seriously aku teringin sangat nak berjalan2 carik makan dan angin.. hehe.. aku rasa inilah masa untuk aku nak pergi berjalan2 bersama member ke family ke sesape la kan.. tapi satu je masalah.. duit!! haha.. kalau banyak duit best jer.. jenjalan.. pasal cuti pun takyah risau tak cukup ke ape ke.. selambe je amik unpaid leave.. haha.. banyak tempat aku nak pergi berjalan2.. tapi aku akan tulis dua je eh..

satu - jalan2 dalam negeri.. dulu masa kat jepun sibuk nak abiskan jalan kat jepun.. nak conquer suma pulau.. tapi kat negara sendiri tak penah plak nak buat.. so aku bercadang nak lengkapkan jalan kat negara sendiri.. aku tinggal lagi 4 negeri je yang tak pernah jejak lagi.. kelantan, trengganu, sabah, sarawak.. priority pada semenanjung dulu laa kot kan.. plus ada member2, bole laa nak lepak jumpa diaorg skali.. sarawak pun ada gak sorang tu dok kerja kat unimas.. hehe.. bole jalan2 naik bot.. tak pernah algi experience tu.. huhu

dua - of course laa oversea kan.. hahaa.. aku trase nak try backpack travel laa.. sound very not me tapi aku trase nak try.. ntah2 best ke kan.. from what i see nampak cam best aa.. gi cam dalam 2 atau max 3 org.. gi euro trip kan.. pergh cam best je.. rome, barcelona, venice, berlin, zurich, paris, london and ofcoz AMSTERDAM!! hahaha.. mane bole miss.. kehkehkeh..
takpun pegi aussie ke new zealand pun cam best kan.. tapi aku nak gi berjalan bandar2 dulu baru gi tempat yang nyaman2 nih.. hehe.. pegi europe tgk champions league ke... pergh!! puas hati.. seres..
so skang ni kena jimat cermat kumpul duit.. come on!! haha

4 Comments:

  • At 10:03 am, November 06, 2007, Blogger Acu.. said…

    wehh aku dah baca dowh blog kau...hahah mesti kau bangga kan...teruskan-teruskan...masukkan banyak lagi motivation story...tak pun ayat@renungan..bagus tu untuk pembaca2 kau(walaupun yang komen cuma aku sorang...tapi aku yakin banyak orang baca...haha)ok geng...teruskan kan blog ini....this is just the begining..

     
  • At 2:51 pm, November 06, 2007, Anonymous Anonymous said…

    wah loga..tetibe aku terjumpa blog ko nih & aku pun baca la kan..genki kai??best dok msia??dok msia mmg la best kan tp aku la yg gatal dtg nihon balik..nihon tanoshii da mon!
    oklah kalo aku rajin aku bebel lg jya ne..take care!

    ---azian yori--

     
  • At 5:39 pm, November 06, 2007, Blogger s0uLz said…

    perghhh...!!!! acu bace blog dowhhh........ hebat!!! hebat!!

     
  • At 7:16 pm, November 06, 2007, Blogger a.z.i.d.i said…

    pergh cayalah acu!! giler bangga.. haha..

    pada azian.. genki dayo.. logiklaa best tapi aku pun dah macam rindu fuyu.. huhu

     

Post a Comment

<< Home