B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Friday, October 19, 2007

yes, im back

merujuk kepada tajuk di atas.. yeah aku dah kembali.. hehe.. kembali ape? aku dah kembali ada excess internet di bilikku sendiri bermakna aku ade byk masa untuk surf internet skaligus byk masa nak update blog ke ape ke.. hehe
aku berazam untuk mengupdate balik blog aku yg dah lama melampau tak update.. sorry pada sesapa yang bukak pastu takde updates dan pada sesapa yang tak menanti pun next post dari aku.. tak mengapa.. ko dah baca ni pun aku dah gembira.. hehe walaupun aku tak tau ade ke lagi pembaca aku ni.. tapi.. aku anggap je ada lagi pembaca blog aku nih...
percaya cakap aku, dah lama nak sambung tulis tapi cam takde masa yang sesuai dan terasa cam nak pasang komp dalam bilik sendiri dulu baru nak update.. hehe.. aku berjaya menyambung internet ke bilik aku kelmarin so arini dah update blog.. oklaa kan... kira plan dgn actual tak lari jauh laa kan..
lepas ni aku akan cuba serajin aku untuk update(shich korang pun tahu tahap rajin aku taklah sehebat mana kan).. haha
oklaa cukup utk kali ni.. aku takde citer best lagi.. nanti aku bercerita lagi.. :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home