B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Monday, March 10, 2008

Exhausted..

penat giler arini... right now im in Kedah!! huhu.. keluar umah kul 530 pagi.. arrive KLIA around 630 pagi.. check-in..my flight 745 am to Alor Star (which btw i met lilia at KLIA.. hehe).. sampai Alor Star kul 840 pagi.. my boss pick me up at the airport.. dia dah mmg ada kat kedah since last week.. dari airport trus gi Jitra.. kilang vendor (Permintex).. dalam kul 945 pagi kuar bertolak ke Jeniang (berhampiran Gurun).. vendor ni dia ada 2 plant.. huhu... pastu tak cukup lagi.. kul 1100 pagi bertolak ke sg petani.. (sub-contract vendor tadi)... pasti dalam kul 3 petang patah balik gi Jitra.. selesaikan bebrape issues then pegi Alor Star dalam kul 630 petang untuk check-in hotel.. (ye baru nak check-in) ahaha... nasib baik tadi gi makan nasik ayam yg best dan murah.. RM2.50?? aku rasa ni zaman skolah rendah yelaa nasik ayam 2.50 kat gombak tu kan?? lagi sedap dari congkam!! mungkin pasal factor murah kot.. hahaha... oklaa skang kul 10.. aku nak tido... btw, aku cakap tak yg aku demam sebenarnye?? haaaaaaaaa bayangkan... cam nak tergeliat tulang belakang.. but tomorrow, ikut plan aku akan station kat Jitra.. so besok mungkin tak byk travel... mungkin laa yer.. huhu..

p/s:nampak gaya boss aku citer tadi.. cam lebih dari seminggu je kena stay kat sini.. rasa sampai settle suma masalah dia kot.. adeh!! papehal aku still akan balik jumaat ni cuma maybe i need to come back here again somewhere next week or the week later.. (rotation system) tapi ade gak pros dia aku stay sini.. hehehe
'wu de lau ban bu ZAI!!'

1 Comments:

  • At 2:06 pm, March 18, 2008, Anonymous Anonymous said…

    penat2 pun buleh online lagi mlm tuh ek... aku sangap tkleh nk online sepanjang2 mase aku kt kedah aritu.. huhuu..

     

Post a Comment

<< Home