B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Tuesday, November 21, 2006

busy

aku skang busy dalam pelbagai cara... busy pasal study mmg takyah nak citer... mmg logiklaa kan as a student... aku skang dalam keadaan yg busy berfikir... hahaha... byk benda yg aku nak kena pikir... salah satunye si FASID nak datang interview aku... for those yg tak tau citer... FASID ni badan dalam bahagian pendidikan jepun yg nak interview pasal kehidupan aku dan course aku ni aa... (tak silap aku aa)... hahaha... aku tak tau nak citer dalam bm... lebih kurang camtu aa... dalam 30 orang kat okayama ni dia boleh plak pilih aku jadik wakil..... lucky?? hmm depends on how u see it laa kan... so aku kenalaa handle benda ni which takdelaa susah pun actually... cuma cam bertambah benda nak pikir.... lagi dekat nak balik mesia ni lagi byk benda yg aku piikir... macam2 aaa... yg rasenye tak perlulah diceritakan details kat sini... kang ade org tak puas hati plak kang... hahaha... aku rasa cam personal stuff aaa... tak citer pun takpe kott... pastu aku dok pikir ape benda yg aku nak beli bawak balik mesia... benda yg cam rasa kat mesia mahal dan yg aku bakal memerlukan aa.... benda ngarut byk jer kalau nak beli.. haha... benda yg mampu aaa.... keta tak dapik aa....
oklaa kot.... aku sebenarnye takde idea nak tulis ape tapi terasa nak update blog pasal kang org tensen... bukak blog aku dah berhari2 dok citer pasal love.. yang agak telah menimbulkan kekeliruan dalam fikiran banyak pihak... hehe... sorry... aku tak tulis benda tu untuk aku... aku tulis utk sesape saje yang membaca blog aku esp kawan2 aku yg selalu minum teh ooo aiizze limoo kat kurinam tu yang 'in love'.. ahaha... si tangan 'bululess' a.k.a kukubesi, si 'semayang terawikh', si 'hunny bunny', si 'perempuan melalaikan', si 'manniiissss kot'....... yg lain sorry aku tak terpikir nak tulis camne..... hehe tapi adekah anda berjaya memahami sape yg aku maksudkan??? haha pikir2....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home