B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Sunday, February 11, 2007

Happy Anniversary...

arini 11hb 2 2007 maka genaplah setahun hahaazidihahaha.,blogspot... kepada semua pembaca yg setia dan mahupun yg skali skala je bukak pun.. terima kasih banyak2 kerana sudi membaca coretan saya yg kadang2 ntah hapah hape dan harapannya teruskanlah membaca blog saya yang mungkin dapat mengekalkan persahabatan kita walaupun berjauhan dari pandangan... aiceh!
macam2 jenis entry aku dah buat... setiap kali aku update blog aku.. aku cuba dan akan terus cuba kasi korang tak tensen baca blog aku dan maybe korang boleh dapat something dari apa yg aku tulis... ape yg aku tulis selama ni ikhlas dari hati tapi jikalau ade yg terasa tuh... mintak maap byk2... percayalah aku tak buat tu dgn sengaja...
harap aku dapat terus update blog aku nih walaupun dah start kerja nanti... dan harap korang teruskan membaca dan kalau kasik comment tu lagi best... segala kritikan amat dialu-alukan... pujian lagilah digalakkan... hehe... so skali lagi terima kasih dan selamat...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home