B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Thursday, February 01, 2007

counting the days

arini ari khamis 1 February 2007... aku buat record baru peribadi... haha... for the first time aku dok kat skolah hampir 12 jam... serius aku tak tipu.. percaya tak percaya tapi mmg susah aa nak caya kan.. haha... bgn dalam kul 7 gurai... pegi skolah dalam kul 8 30 gurai kot... tolak rehat tghari 30-40 minit... aku balik dalam kul 8 30 malam tadi... pergh penat tak ingat... tak penah aa aku camni... penah balik kul 8.. paling lewat balik dekat kul 10 kot tapi datang nye kul 1 atau kul 2.. kalau dtg lewat aku balik lewat sket.. kalau dtg awal, i mean pagi dalam kul 10 ker... kul 4 kalau penat... balik sudaaa... tapi skang nih terasa cam nak duduk je kat skolah tu buat benda tapi tak larat aa kan... dah 2 minggu aku tak cuti.... yes, sabtu ahad pun kat skolah... weekend ni pun ade harapan aku kat skolah.. tapi takpe... sampai jumaat minggu depan je... 9hb 2 kena anta thesis so lepas tuh lepak sket aa... tinggal nak presentation jer.. thesis aku pun skang hampir siap cuma nak kena terangkan secara lebih details pasal result experiment aku... tapi yg tak abis lagi... ade beberapa lagi data yg nak masukkan dalam benda tu.. so nak kena buat benda tu aa... ade satu lagi experiment... pastu buat measurement suma... dapat suma data --> kena laa simpulkan data tu kan.. ade yg nak kena buat graf dan sebagainya.... pastu tadi dah kompom tarikh bila aku final presentation... aku nye turn 22hb 2 2007... pukul 8 40 pagi... aku nye final presentation masa birthday kak long dengan ezal... hahaha... pastu ade lagi birthday sama arini... kakak nikman pun sama ari kan... hehe... tak ingat akak yg mane satu.. oklaaa cukuplaa kot... update kali ni... aku nak update sebelum kena complain... hahaha... nikman kena complain pastu update skali susun jari rapat suma cukup.. pastu stay camtu jer.. hahahaha... to nikman -> takde idea nak update... buat poll sudah.. cara makan nasik ayam ker... cara makan karipap sardin... pergh... sedap tuh!!!! siut tul... apsal kat jepun takde jual karipap???? hahahaha

1 Comments:

  • At 10:00 am, February 02, 2007, Blogger nikman said…

    haha! nnt aku nk buat poll cara pakai kain pelikat ngn betul. bleh? ya bday kakak aku same ngn ezal. buat la presentation ko betul2..sbgai hadiah bday mereka. AICEH!!

     

Post a Comment

<< Home