B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Wednesday, January 03, 2007

2007...

first of all.. selamat hari raya aidil adha and happy new year to all of you... lama giler aku tak tulis blog aku di atas beberapa sebab... satu busy.. bukan busy skolah tapi pasal busy cuti.. ahaha.. asyik takde umah je kan takkan nak update blog kat umah orang plak kan... melampau laa plak.. macam2 aktiviti aa buat... saah satu nye kitaorg gi main ski jumaat lepas pastu pap sabtu tu demam... maybe pasal sejuk sangat kot time main ski tuh... time tu plak cam salji tengah lebat turun... mmg sejuk...
skang dah 2nd January 2007... kira dah masuk tahun 2007... what's ur new year resolution?? hehe... aku tak penah ade cam azam tahun baru dan sebagainya... aku just try to better than yesterday.. kalau ko dah buat satu mistake.. lepas ni berhati2 agar pisang tak berbuah dua kali... yes, its not easy but doable... aiceh...
aku maybe takde new year resolution tapi 2007 ni somehow bagi aku penuh dengan plans.. sama ke aa?? lebih kurang kot... utk org yg tak tau.. aku bakal grad march ni.. insyaAllah... so lepas tu aku akan balik mesia dan start kerja bulan 5... insyaAllah... so everything will be different... better or worse im not sure.. aku kena rase dulu baru boleh cakap.. tapi skang nih aku rasa maybe ade pros and cons... i hope i still could enjoy myself walaupun busy bekerja... sejauh mane aku busy kerja tu tak tau laa kan.. haha... so bile nak masuk alam kerja nih.. samalaa lebih kurang masa baru nak masuk alam study kat jepun ni dulu.. penuh dengan plans... camne nak buat suma kan... well, ade je yg tak berjaya... tapi aku puas aa duduk kat sini... ade gak org tanye taknak sambung masters ker? haha tak kot...
so kesimpulannya, aku cam dah ade new year resolution... work smart, play hard.... hahahaha.... aku akan cuba sedaya upaya agar tak stress dengan alam kerja... stress antara benda yang paling aku taknak kena... pasal dia bukan effect kat aku jer.. habis family, member suma kang terkena tempias nye... kesian orang yg tak bersalah... suma org ade masalah, cuma bezanya camne org tu handle masalah dia...