B.L.O.G

bukan laungan orang gila

Saturday, June 20, 2009

it's been a long time..

lama giler tak update haha lately busy sket hehe
so far aku terlalu busy dengan projek2 yang tak terkira banyak nye.. perodua, honda, proton, mazda, ford and yang terbaru yg akan masuk nissan.. huhu yang lain pun tak settle lagi dah masuk plak yang baru.. anyway, it is a good sign laa, at least my company business ok even tgh economy crisis ni..
kengkadang letih tapi nak wat camne kan.. dulu dah decide nak pilih this life so aku akan teruskan jugak without giving up.. biar banyak mana cabaran asalkan rezeki yang halal hehe i'll survive..
right now, aku sedang mencari lagu2 melayu yang best.. tengah dok syok dengar lagu melayu.. layan siut.. not only mencari lagu baru malah juga lagu2 lama yang evergreen.. one more reason cari lagu melayu ni bukannya ape, kang nanti bila karaoke addelaa lagu baru yang boleh nyanyi.. ni asyik lagu sama.. cam dah bosan laa plak... takde pembaharuan.. kita mesti ade improvement hehehe
pastu satu lagi aku nak start balik main tennis laa.. to me tennis sangat cool.. hehe selain menguruskan badan, ia juga menyihatkan badan..
aku dah tak tau ape yang aku cerita ni.. dah merepek2.. actually banyak je cerita yang nak dikongsikan bersama tapi cam tak sesuai laa nak post public kat blog kan.. if u know what i mean laa.. hehe ;)
so cukuplaa kot or today.. dah lama tak tulis blog cam dah takde idea nak tulis ape dah hehe takpe it's like learning back to ride a bike.. a-ch!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home